Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Дунаєвецький суд Хмельницької області повідомляє про наявну вакантну посаду державної служби категорії «В»:
-секретаря суду.
Вимоги до кандидатів:
Умови оплати праці: Посадовий оклад – 8591 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, премія – за наявності достатнього фонду оплати праці.
Важливо! У період дії воєнного стану особи призначаються на посади державної служби без конкурсного відбору та без документа про підтвердження рівня володіння державною мовою!
Заповнену особову картку та резюме встановленого зразка, документи, що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи направляйте на нашу електронну пошту inbox@dv.km.court.gov.ua
З кандидатами буде проведено співбесіду.
Основні обов’язки на посаді:
Здійснює приймання та відправлення всіх видів кореспонденції суду. Законвертовує, адресує і маркує вихідну кореспонденцію
Здійснює реєстрацію вихідної кореспонденції суду
Виконує роботу по зверненню судових рішень до виконання, здійснює контроль за одержанням повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання їх до судових справ.
Забезпечує підготовку та направлення судових справ та матеріалів із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій; знайомить суддів із результатами розгляду справ, які повернулись з вищих інстанцій, внесення відомості в КП «Д-3», здійснює перевірку щодо повноти відображення відомостей в обліково-статистичних картках в системі документообігу суду, згідно опису справи.
Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до законодавства. Засвідчує копію судових рішень (документів) у судових справах (кримінальних провадженнях), які передані до канцелярії суду після розгляду справи (кримінального провадження) суддею.
Записує листи що розсилаються у розносну книгу для місцевої кореспонденції.
Забезпечує належне та своєчасне направлення справ до судів інших інстанцій.
Внесення достовірних відомостей до автоматизованої системи документообігу суду відповідно до своїх прав та функціональних обов’язків, згідно Положення про автоматизовану систему документообігу суду.
Ведення журналу обліку повторної видачі документів суду.
Оформлення документів по зверненню до виконання вироків, рішень, ухвал і постанов суду, їх відправка і контроль за додержанням повідомлення про виконання.
Головний спеціаліст
(по роботі з персоналом) Мандзюк Д.Т.